Kerkplein 3 9667 Horebeke
055/45 52 35 info@horebeke.be
Openingsuren
Maandag tot vrijdag: 09:00 - 12:00 Maandagavond: 17:00 - 19:30
Elke persoon moet worden ingeschreven in de registers van de gemeente waar die persoon zijn hoofdverblijfplaats gevestigd heeft, op de plaats waar deze werkelijk gedurende het grootste deel van het jaar verblijft.
Als u tijdelijk en kortstondig buiten de gemeente van uw hoofdverblijfplaats verblijft moet u de dienst Burgerzaken van uw gemeente op de hoogte brengen. Uw hoofdverblijfplaats wordt niet gewijzigd door uw tijdelijke afwezigheid. U blijft ingeschreven in de registers van uw gemeente.
De mogelijkheden tot tijdelijke afwezigheid (binnen- of buitenland) worden strikt beperkt tot:
U moet uw tijdelijke afwezigheid aangeven bij de dienst Burgerzaken van de gemeente.
Wanneer u meer dan zes maanden ononderbroken afwezig bent op uw hoofdverblijfplaats zonder melding te maken van uw tijdelijke afwezigheid, kan dit aanleiding geven tot een afvoering van ambtswege door het college van burgemeester en schepenen, voor zover uw huidige woonplaats niet gekend is.
Om deze site te gebruiken